Vi forenkler – for å gi mer verdi tilbake til kundene våre


Av Cecilie Hjulstad, Stedfordredende daglig leder & interiørarkitekt MNIL


Vi i Mellomrom Arkitekturpsykologi er i gang med en viktig intern fornyelse. Vi effektiviserer prosessene våre, styrker samhandlingen og videreutvikler verktøyene vi bruker, slik at vi kan bruke mer av tiden på det som virkelig betyr noe: Å finne de gode løsningene, forstå menneskene og forutse fremtiden innen strategisk arealutvikling, bærekraftige valg og psykologi i praksis.

Vårt mål er at hver time investert i et samarbeid med oss skal gi størst mulig effekt for oppdragsgiverne våre i form av innsikt, kvalitet og gjennomføringskraft.

Dette er en naturlig del av Mellomroms utvikling: Å bygge smartere systemer som gjør gode rom både attraktive og produktive.

Som en del av dette arbeidet sender vi nå ut en markedsundersøkelse i det vide og det brede. Vi håper at mange ønsker å bidra med sine erfaringer og innspill, slik at vi kan fortsette å forenkle, forbedre og yte best mulig service i årene som kommer.

Neste
Neste

Tøyenhelsa H32 i NILs Årbok