Nettverksseminar:
gode kontorløsninger

Tirsdag 4. juni 12:00 – 15:30
Lunsj serveres fra 11:30

Mellomrom Arkitekturpsykologi
Bygdøy Allé 9, 0257 Oslo

Pris: 4.500,- eks mva

Mellomrom Arkitekturpsykologi er et ledende fagmiljø på kontorløsninger. Rådgivere og interiørarkitekter møter organisasjoner i alle faser av utvikling, tilpasning og gjennomføring av kontorløsninger.

Vi inviterer til faglig påfyll og inspirasjon hos oss i Bygdøy Allé 9! Seminaret passer for deg som arbeider med organisasjonsutvikling, arbeidsplassutvikling, lederskap, som er interessert i å utvikle den fysiske arbeidplassen og arbeidsmåter eller som ønsker å lære mer om disse temaene.

Mellomrom Arkitekturpsykologi ønsker å invitere deg som vil lykkes med arbeidsplassen i din virksomhet til faglig påfyll på vårt nettverksseminar.


Seminaret består av flere foredrag, gruppesamtaler og oppgaver til deg som deltaker. Du vil få oppdatert faginformasjon om arbeidsplassutvikling, og høste erfaringer fra aktivitetsbasert arbeidsplasskonsept som nylig er innført og evaluert. Seminaret vil inspirere og gi verktøy til bruk av videre utvikling i din virksomhet. I tillegg vil du knytte kontakter med andre virksomheter for erfaringsdeling og sparring.

Seminaret vil inneholde:

  • Tilstedeværelseslyst: Hvorfor vil folk være på kontoret - og hvilke oppgaver ønsker mange å gjøre hjemme? Er det best med faste dager på kontoret, eller større frihet? Vi utforsker hva de ansatte faktisk mener er gode grunner til å være på kontoret, og ser dette opp mot hvordan arbeidsgiver kan skape tilstedeværelseslyst gjennom både fysiske, strukturelle og kulturelle tiltak.

  • Gode møter i en digital hverdag. Mellomrom har en stor database med tilbakemeldinger fra ansatte om hvordan forbedre digitale og hybride møter. Vi sammenligner dette med hvilke fysiske og tekniske løsninger som kan støtte opp om bedre gjennomføring av digitale møter. I tillegg gir vi tips til hvordan du kan bli en bedre digital møteleder, og hva du bør øve på for å bli enda bedre.

  • Å lede folk som er "over alt". Mange ledere har i dag ansatte de enten ikke deler fysisk arbeidssted med, eller som har flere arbeidsdager i uka utenfor det fysiske kontoret. Hvordan kan ledere, og de av oss som støtter dem, skape godt samarbeid og relasjonelt lederskap når man ikke fysisk er sammen?

  • After-work. De som ønsker det, tar et glass eller to på en nærliggende bar etter seminarets slutt. Dette er muligheten din til å bli enda bedre kjent med seminardeltakerne.

Meld deg på!

Tirsdag 4. juni 12:00 – 15:30
Bygdøy Allé 9, 0257 Oslo

Pris: 4.500,- eks mva

Påmeldingen er bindende. Husk å fylle ut fakturainformasjon.